-

aha , nu är man trött som satan faktiskt . . haft en dag som började kl halv 7 -.- , åkte till skolan , höll på o somna på moppen :o , sen gick jag i skolan te typ 4 -.- , hur kul kan dt vara liksom o komma hem helt död :o . sen nästan direkt ner till stallet , var hemma i 20 minuter tror jag , om nån ville veta ;) , red nelly o de gick rätt bra , fast hästen är lite korkad som aldrig ger sig , men men . .  sedan red jag iaf tösen o hon är duktig min lilla fia lotta iaf :D , sen fighter är elviras idag :D . . sen åkte ja hem o dog framför datorn och jag har fortfarande inte ätit middag än :o , men jag är för trött för o ställa mig upp, gå till trappan , ner för trappan o äta mat , jag orkar knappt hålla ögonen öppna :/  , men men .. så äre väl säkert när man inte är van o gå så länge i skolan . . aja vad händer imorgon ? få se här nu , först ska jag till skolan tror vi börjar runt halv 9 , slutar typ 20 i 2 :D eller 10 i kanske , aja nån gång runt där iaf :D , sen hem , rida fighter tror jag och sen  släppa in hästarna o sedan rida nelly får se om dt går bra imorgon med då :)  , sen ska jag hem o duscha , säkert vänta på baby o sen ska jag till honom :D :D , äntligen :D , längtar som tusan även fast jag träffade honom igår men ändå liksom :D , aja nu orkar ja icke skriva nåt mer , hare bra . .

puss o kram ,
ps . jag älskar min pojkvän mer än allt på denna jord <3

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0