lördag 30 Augusti

aha ha , vad hade jag tänkt o skriva här då , dt har jag tyvärr redan glömt . . haha , men jag skyller på att jag är grymt trött eftersom att jag faktiskt gick upp klockan kvar över 5 :o och dt ska jag göra imorgon också :/ men vad gör man inte för att få tävla :D . . fast sen efter att jag tävlat ska jag vara med min pojkvän <3 dt ska bli så underbart som dt alltid är eftersom att han är så otroligt underbar <3 . men nu orkar jag faktiskt inte skriva nåt mer för jag ska faktiskt gå o sova nu , vilket under liksom :o , sitter helt ensam vid teven för att typ ingen är hemma och jag går och lägger mig :o , händer liksom inte för många gånger . men som sagt jag är fett trött och ska sova nu :D , hare bra :D

puss & kram , Jag älskar min pojkvän mer än allt annat på denna jord , tack för att du finns baby <3







Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0