måndag 4 Augusti

Jahaja , igår dagen var helt underbar , eller kvällen var helt underbar eftersom att jag var hos simon :D <3 . .

Men aja idag , har ja inte gjort ett skit -.- o inte kommer jag att göra nåt heller för hästarna ska stå några dagar nu i veckan o ingenting är planerat i veckan heller bara på onsdag ska jag o elvira tvätta hästarnas boxar men inget annat liksom .. så ja får väl se vad som händer,  kanske ska städa rummet lite idag om ja har lust , funtar fan på o gå upp o göra dt snart , men aja ..  lär inte orkar göra dt heller , men men .. jag vet inte riktigt mer vad ja ska skriva , jo snart börjar skolan :/ . kan inte riktigt fatta att ja ska börja gymnasiet , känns lite underligt o lite läskigt men men :) .. hoppas på att dt blir bra :D . . men men , hare bra :D .

Puss o kram

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0