Onsdag 6 Augusti

Jaha , datorn har dampat lite så ja har inte kunnat skriva sen i måndags :/ .. men nu värkar dt funger iaf för stunden :) . . men aah i måndags sov sandra här , vi pratade en massa o så , sen åkte hon hem runt halv 2 på tisdagen o då städade jag o fixade iordning mig o sedan väntade ja på att simon skulle komma , han kom vid 8 tror ja , o vi hade dt mys :D han är bara för underbar :D <3 . . Tack för att du finns baby <3 . . men idag har jag typ sovit o tvättat boxarna i stallet med elvira , efter dt har ja nog inte gjort så mkt . . jo jag har vart i hölö o hämtat mitt kort, köpt pengar till mobil o handlat mjölk , o nu sitter jag här med datorn o kollar på teve :) .. väntar på att mamma o pappa ska komma hem så ja får någon mat i magen :D . . jahaja , va ska ja göra resten utav veckan , typ . .

Torsdag - vara med Johanna :)
Fredag - följa med mamma o kolla på en häst , sen ska jag vara med simon på kvällen :)
Lördag & söndag -  vet inte riktigt , får se vad som faller mig in , kanske va me simon , vet inte riktigt :)

dt är knappt 2 veckor kvar utav sommarlovet :/ . usch o fy o börja gymnasiet :( . . aja , dt får nog gå bra :) ,


men ja kanske skriver ikväll , ha dt bra :D

Puss & kram


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0