Söndag 31 Augusti

Fan dt är redan slut på augusti denna månaden har gått sjukt fort :o , , men men så äre väl :) , aha , vad händer nu då ? inte allt för mkt skulle jag väl vilja påstå , jag sitter o snackar med elvira på msn o väntar på att simon ska komma hit :D , wiee :D , happy happ liksom :D , men iaf .. . jag orkar inte skriva speciellt mkt hade tänkt o lägga in en lite grej o kolla vad jag tycker om allt detta :) . . dt är en sån där sak , hmm .. äsch ni får la se :) ....





När killar inte förstår sig på tjejer .  ..


När hon går ifrån dig och är arg .... Gå efter henne!
- skulle vara gulligt , men aja .
När hon stirrar på dina läppar .... Kyss henne - haha , stirrar ? aja , dt blir nog bra :)
När hon puttar dig eller slår dig .... Ta tag i henne och släpp henne inte! - varför slå honom ?
När hon börjar svära åt dig .... Kyss henne och säg att du älskar henne! - jag svär inte § , eller jo dt gör jag men ändå :)
När hon är tyst .... Fråga vad som står på!
- sött (a)
När hon ignorerar dig .... Ge henne din uppmärksamhet! - ehm , haha jag vill alltid ha uppmärksamhet (a)
När hon drar sig ifrån dig .... Dra henne tillbaka! - jag drar inte mig ifrån honom :)
När hon ser ut som värst .... Säg att hon är vacker! - haha , nej , då skulle ja nog frågat om han såg dåligt ;)
När du ser att hon börjar gråta .... Håll om henne och säg ingenting! - åhh ,
När du ser henne gå .... Smyg upp bakifrån och krama om henne! - varför gå iväg ? :/
När hon är rädd .... Skydda henne! - inte skydda mig , men håll om mig (a)
När hon lutar sitt huvud mot din axel .... Lyft upp hennes huvud och kyss henne! - ibland :)
När hon tar ditt favoritplagg .... Låt henne ha kvar det och sova med det en natt! - aah , snälla (a) , hahahaha :D
När hon retar dig .... Reta henne tillbaka och få henne att skratta! - gör dt , de e lungt :)
När hon inte hör av sig på ett tag .... Försäkra dig om att allt är okej! - skulle vara gulligt , men inget måste :)
När hon tvivlar på dig .... Försvara dig med sanningen! - tvivlar inte :)
När hon säger att hon tycker om dig .... Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå! - ja :) <3
När hon tar tag i din hand .... Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar! - aww <3
När hon "bumps" in i dig .... "Bump" in i henne också och få henne att skratta! - haha , skön :D
När hon berättar en hemlighet .... Håll den hemlig! - jaa :o
När hon tittar dig i ögonen .... Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det! - meh , dt där sista verkar ju onödigt , varför ska tjejen bestämma ? :o
När hon saknar dig .... Är hon sårad på insidan! - nej dt behöver inte vara anledningen till att man saknar honom <3
När du krossar hennes hjärta .... Försvinner aldrig smärtan - beror på .
När hon säger att det är över .... Vill hon fortfarande att du ska vara hennes! - men sluta :o
När hon laddar upp den här texten .... Vill hon att du ska läsa den . - nja kanske lite (a) ,men inte bara , utan för att allt var rätt gulligt :D , och min pojkvän är världens underbaraste på alla sätt o vis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0