ännu en lerig dag i december .


denna bild lär ju kunna beskriva våran jul detta år och hur kul är det egentligen, jävla väder. Man får ju inte dt minsta julstämmning över huvudtaget och dt gör mig fan arg . jävla piss väder !



men dt var inte riktigt dt jag ville skriva om idag, för dt orkar jag inte riktigt med . Jag hade faktiskt tänkt att skriva om min underbara dag :) <3 . Det var så här att dagen började med att jag fick vakna upp tillsammans med min älskling , och tänka att vi har faktiskt lov nu :) , ingen mer jävla skola att tänka på iaf på ett tag :) dt var en underbar tanke :) , sen efter ett tag så åkte simon , jag och hans mamma till södertälje :) , dom skulle köpa julklappar :) , dt var mysigt :) , man fick lite lite lite julkänsla där men snön saknas fan. för er som inte tycker om snön , borde ni ju ändå önska att dt fanns nu vid juletider , för dt är en utav sakerna som gör att man får julkänsla , när dt är så där extremt mysigt :) när man kan vakna upp på morgen och se snön eller nee . när man vart ute i snön och sen kommer inomhus , rosiga kinder och fryser, sätter sig ner framför en brasa med typ varm choklad och bara sitta där och mysa . åh vad underbart <3 . fast just nu kan jag helt klart säga att jag längtar mer till sommaren än till julen faktiskt. för jag satt precis och kollade på bilder från sommaren , tex . när jag, elvira och anna red till elviras gräsmatta och fikade och dagen innan dt hade vi ridit på värsta långa ridturen, helt fucking underbart. sen simon, sommaren med honom var helt underbar . dt är underbart nu också dt var inte så jag menade :o . men när vi satt där vi vattnet och när vi var ute och gick <3 . sen växjö , dt är fan minnen , asså jag kom o tänka på dt nu att vi hade fan as kul, även fast elvira inte var med i början och inte mådde jätte bra imellan åt , men vi hade ändå super kul . när jag och anna inte duschade utan vi tog med oss schampoo och grejer ner till vattnet som var sjukt äckligt men asså duscharna , fyfan. sen när vi cyklade till banan på kvällen och skulle gå banan och när jag pratade med simon första gången i tlf (a)  , när jag skrek honom i örat för att jag skulle skjutsa anna på cykeln som inte direkt gick så bra och efter dt skulle anna skjutsa mig och hon körde som en jävla rallybrud , dt var vi det tillfället jag skrek honom i örat :p , förlåt <3 . ojojojoj , vad jag fick sommar minnen nu, liksom två dagar kvar till julafton och jag ligger här och babblar på om sommaren , ja då kan man ju inte direkt säga att man har fått julkänslan :/ .


Dt blir dock rätt mkt jobb under lovet , på tvingat arbete dock, förutom imorgon då har jag själv bett om att få jobba , vad jag tänkte på vet jag fan inte  men jag tänkte väl antagligen på pengar ;) , 65 kr / timmen . hehe . sen ska jag också jobba den 26 december på morgonen , också den 28 december då på eftermiddagen , sen blire lite paus till den tredje januari då 2009 ;) och då blire eftermiddagsjobb och sen den fjärde januari blire morgon jobb :) . då kanske man har lite känsla utav att vara rik (a) , hehe . dt skulle jag väl inte kunna påstå men ändå. Sen ska jag ju dock också jobba på julafton som vanligt , så där jobbigt att man måste gå upp så där jätte tidigt , som liksom kl fem , men va fan vad gör man inte för familjen , för den dagen får jag ju dock inga pengar för . men men . asså nee nu blev dt här ett alldels för långt inlägg.hehe . men asså vi hörs när vi hörs, så hare bra tills dess. puss .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0