.

Äre verkligen lagligt att vara så här trött . dels på grund utav att jag knappt kunnat sova i natt , och att jag har så helvette mycket att göra. fan ! skolan är otroligt jävla jobbig nuför tiden , kan verkligen inte koncentrera mig på någonting :( . jag kan typ plugga i max en timme sen äre kört , vilket är sjukt jobbigt vill jag lova er .

Sitter här i skolan och försöker göra min power point grej, vilket går väl okej hyffsat men jag har ingen fantasi längre , dt är liksom kört :( . fan !

dessutom har jag gjort så att jag har kinesiska på min mp3 vilket är sjukt irriterande, och eftersom att min mp3 har sina perioder då den fungerar och perioder då den vägrar , så kan jag självklart inte ändra språk :( . men jag ska väl vara glad för jag kan ju lyssna på musiken, men ändå :( , ne kanske ska prova om den funkar nu då .Nej dt var väl som jag trodde . dessutom äre också ljud när man trycker på knapparna, även fast just dt inte funkar , men ändå . fett irriterande !


usch känner på mig att dt här kommer bli en hemsk vecka :(, tror inte att jag kommer kunna träffa simon nåt i veckan , och kommer inte träffas fören på lördag och dt är jävligt långt tills dess. veckan kommer sega fram , plus att vi har sjukt sjukt mkt att göra, hm. just denna vecka har vi : lägenheten ska vara klar, engelska fitt redovisning den kommer fan gå åt helvette, powerpoint grejjen ska vara klar på torsdag och sen ska bokrecentionen vara klar denna vecka , fast jag är ju klar med dt mesta men ändå. nästa vecka ska vi redovisa powerpoint :| , jag kommer helt seriöst dö .sen har vi också nu ska vi se här, matte prov har vi ju och samhälls uppgiften ska vara klar , den kommer ju verkligen suga fett också , sen har vi också ett litet gulligt idrott prov , hur roligt äre egentligen. sen veckan efter dt har vi typ svenska prov , men datorkunskaps läraren snackade om att vi hade ett prov kvar här också ,hur kul är dt liksom ? nej nu längtar jag fan bara till jullovet , den här skiten orkar jag inte med !

Vore lite underbart att få jullov nu och bara vara med min älskling , inte tänka på nåt annat skit. men sån lyx har man självklart inte. fan! nu har jag gjort mig själv arg också , hur fan lyckas jag . aja, nej nu kanske jag ska göra lite mer på powerpoint saken. önska mig lycka till för fan. aja, typ puss.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0