.

asså jag har försökt fixa min blogg lite men dt gick åt helvette så skratta ni bara. hehe . men nu har jag tråkigt så jag härmar elvira lite (a) . puss.

Den/det senaste:
Du åt? Chokladmousse.
Du drack? kaffe.
Du kramade? ellen, julia eller malin. 
Du tittade på tv med? öh. mamma . 
Du satt vid datorn med? själv.
Du sov med? simon <3
Du skrattade med? elvira the babe . 
Du brottades med? säkert simon , om ni menar man menar på skämt o så .
Vad ska du göra imorrn? skolan, stallet, träna, duscha, datorn, prata med simon , sova.
vad har du gjort idag? skolan, stallet, pluggat.
Va det kul? hehe . eller jag träffade elvira i stallet dt var grymt kul :D
Vad vill du ha? simon hos mig <3
Vad har du för mkt av? hm. ont i ryggen, panik, skolarbete.
Är du singel? nejnej nej nejn je :D:D:D:D
Är du kär? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D: D
Vad vill du göra nu? pussa på min älskling :( <3
planer till helgen? haha, mina helger är alltid full proppade.
Har du mer en 5 tröjor? yes sir.
Har du mer en 2 byxor? mhm
Vill du sova nu? nee , snart.

Kryssa i för det som stämmer in på dig:
Ensamvarg:
[ ] Du hatar att skratta - hur kan man :o
[ ] Du gillar inga djur
[ ] Du är oftast själv
[ ] Du umgås hellre med en bok en dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år - HAHAHHAHA
 [ ] Du är osocial
Antal: 0

Anorexiabarn:
[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple, och det är det ända du åt
[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[/] Du tkr du är tjock - om jag har en dålig dag.
[/] Du säger emot när dina kompisar säger att du inte är det - vid dt tillfället ja.
[ ] Du börja tappa hår
[x] Du fryser ofta
[/] Du äter kanppt något - beror på dagen.
Antal:2,5

Självförtroendes översvämmning:
[ ] Du älskar dig själv
[ ] Du är mkt snyggare än alla andra
[/] Du älskar ditt utseende - vissa dagar kan jag erkänna ja
[x] Om någon säger att du är ful blir du jävligt arg
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa
[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet
Antal: 1,5 hehe 

Emo-typ:
[ ] du skär dig
[ ] du har svart hår
[/] du bär ofta svarta kläder
[ ] du målar dig mkt svart runt ögonen
[/] du har dåligt självförtroende
[ ] du vill dö
Antal: 1

Fjortis:
[ ] Du säger ofta da
[ ] Du andvänder "v" i alla meningar och ord du andvänder
[ ] Du har mkt smink
[ ] Du säger ofta fjortispower
[ ] Du bär ofta korta kjolar/linnen
[ ] Du är 14
Antal: 0

Nörd:
[x] Du älskar att läsa
[ ] Du kan allting om datorer och sånt
[x] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris
[ ] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[ ] Du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker
Antal: 2

Kärlek, vänner, familj & liv:
Är du kär? mer än någonsin :)
Är du tsm me nån? yes :D
Har du varit tsm me ngn? jag är ju dt .
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? hahaha , självklart :)
Gillar du henne/han? ja .
Har du fått nya vänner den hära månaden? jo sen jag började gymnasiet.
Vill du ha fler vänner? nej. hehe .
Har du för många vänner?  man kan egentligen inte ha för många vänner. 
Är du ovänn med ngn? .
Är dina föräldrar fortfarande gifta? mhm
Är dina föräldrar skilda? ne
Har du riktiga syskon? mhm
Trivs du i din familj? mhm
ur många bor du med? 4 till .
Vill du leva? jorå.
Är du lycklig? när jag är med min älskling, mina vänner . 
Hatar du ditt liv? nej , dt gör jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0