imorgon.

imorgon kommer säker vara mitt livs sämsta dag. Fighter , den lille plutten ska iväg till de köparna :/ . han ska iofs vara där i hela två månader . Tänk om han skulle komma tillbaka efter dt , då skulle jag fan dö . va fan skulle jag göra då ? :/
aja , dt får verkligen inte hända.

men iaf har fixat lite med lille pluttens grejer idag och så :) . så dt blir nog bra imorgon  .
Sedan efter att vi lämnat honom ska jag vara med johanna .
Måndagen blire shopping med jonna, min systeryster vilket kommer blir riktigt mysigt, vi ska åka till Farsta centrum :)
Sen efter dt ska jag vara med min älskling :) <3 till på tisdagen :) .


asså detta inlägg suger så jag tänker sluta , så hare bra . puss .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0