kvällen.

jahaja, om några timmar ska man ligga i sängen o sova och vänta på nästa dag när dt är skolan, fan vad roligt . not.
fast man kan ju tänka så här att dt är bara denna vecka kvar sen har man lov lov lov lov . tjoho för lov.
asså jag stör mig på att filmen tar en så jävla långtid . jävlar vilken bra svenska dt blev där va ;)
svenska, då kom jag o tänka på vårt prov :/ som är på tisdag -.- , fan fan fan, sen matte prov på torsdag fan fan fan.
aja , jag orkar seriöst inte bry mig så :) . jag har halvt redan gått på lov, så blir dt alltid i slutet av alla terminer, då man ska kämpa som mest då gör jag ingenting. men dt är ju också ett skit bra sätt, eller vad säger ni?



okej, vad händer imorgon ? först äre lite sovmorgon, eller aah först måste jag gå upp vid 6 , men sen går jag o lägger mig och får gå upp hela 10 över 8 , fett nice säger jag bara :D , då blir jag lite happy :) . sen äre iaf skolan till typ 1 halv 2 , hem med kvart i 2 tåget :) .  sen blire stallet , ska väga o rida, har inte riktigt planerat hästarna ännu denna vecka, för jag måste kolla när elvira kan osv :) . sen efter stallet , hem o plugga men vette fan om jag kommer orkar plugga nåt , vi får se somsagt.



åh min film har fan bara 20 minuter kvar , men dt lär väl gå åt fel håll snart igen /: . aah nu blev dt en timme , snart två fan , va äre för skit egentligen. men aja nu får ni hare så bra, så hörs vi , puss.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0