måndag 29 december.

snart äre nytt år , nya möjligheter och snart går man ut skolan , hehe . så äre faktiskt . fast om rätt länge men dt är ju ändå inte typ tio år iaf :) . haha . aja , nu vare ju inte dt jag hade tänkt att skriva om :) . dt var ju faktiskt så att jag skulle skriva om min fina lilla dag , som är långt ifrån slut :)  eftersom att jag faktiskt ska till min käre pojkvän idag fast inte har åkt än .
Men iaf dagen började då mkt tidigt, hela halv nio gick jag upp och då var johanna också här :) . Vi hade haft dt mkt roligt igår, med en massa buzz spelade :) . Men iaf gick då upp och åt frulle och faktiskt efter dt gick jag ut och gick/sprang, vi har ett litet projekt i idrotten och med dt ska vi göra så att vi får bättre kondition på tolv veckor , vilket innebär att jag ska ut och springa och gå tre gånger i veckan, men jag känner mig faktiskt riktigt motiverad , känns skönt att han har lagt upp ett "schema" som vi ska följa. Asså nu måste jag skynda på lite för min pojkvän är faktiskt hemma så jag ska åka nu . Men dagen har faktiskt varit riktigt mysig , har varit och shoppat med jonna i farsta och sedan gick vi på bio , som jag inte har gjort på år känns dt som , men jag kan berätta mer imorgon för nu ska vi åka . puss.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0