måndag 8 december.

min dag idag då .
jo dt var väl så där att vi först hade datorkunskap, tyckte dt var skit roligt :D , fan dt bästa hittils :) . senare vare samhällskunskap , lite så där tråkigt men aah jag är typ klar med min den dära grejen :) . lite bra så där (: , och sen vare bara handledar tid , sen sluuuuuutade vi :D . mkt häärlig dag :) sen på tåget träffade jag johanna, tobbe o linkan dt var rätt roligt :) , skrattade rätt mkt , jag o johanna (: . sen hem, stallet, rida sessan gick faktiskt sjukt bra och för första gången på sjukt länge vare faktiskt riktigt roligt :) sedan typ vägde jag , på drygt 30 minuter helt fucking grym jag är :) . hehe .
sen vare hem börja plugga , prata med elvis presley dt är inte varje dag man pratar med den mannen ;) , hehe .
Fast pluggandet gick ju åt helvette men hhe.


Imorgon då , whats the plan ? hehe . grym på engelska , not . skolan blire väl, sen stallet. sen pluggapluggaplugga, MÅSTE HELT ENKELT !!!!! sen blire väl o prata med älskling o tlf (a) :D , älskar dt :) <3 , puss på dt .


Asså jag har tappat helt att blogga om ni tycker att dt är sjukt tråkiga inlägg. men stå ut dt kanske kommer tillbaka efter skolan slutat :) . men puss på dt . Nu ska jag hm . göra annat , kanske plugga lite :) . hare gött

Rebecka.
ps. I love you

Kommentarer
Postat av: elvira

elvis presley? han är ju död :o

2008-12-10 @ 18:50:37
URL: http://www.metrobloggen.se/eelvira
Postat av: svar till elvira.

asså du är ju lite störd också , självklart menar jag ju dig hehe.

2008-12-10 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0