miss you baby <3

jag stör mig faktiskt lite på att dt som jag försökte fixa igår inte funkade, jag dstör mig faktiskt på dt. men aja.
Nu sitter jag här i skolan som vanligt liksom, är helt klar med powerpoint och börjar faktiskt också bli klar med samhällsuppgiften , vilket innebär att jag bara kommer ha två prov att koncentrera mig på :s  och en jävla redovisning -.- . aah iaf matte prov och ehm. idrottsprov, sedan powerpoint redovisningen. undra hur dt kommer gå, undra om jag kommer bli nervöst ? säkert ! jag skulle vilja vara en sån person som liksom bara kunde gå upp och ställa sig framför klassen och liksom inte känna ett skit utan bara liksom vara helt vanlig, kan jag dt ? nej . jobbigt? ja dt kan man lugnt säga.


Sitter iaf här nu och lyssnar på fort minor (a) , vilket får mig att tänka sjukt mkt på min pojkvän :/ , vilket är rätt jobbigt, kommer liksom inte få träffa honom förän på lördag :( . hur står vi ut egentligen? dt vet jag inte riktigt. dt är sjukt jobbigt varje vecka. en jävla massa plugg + att få vara utan honom :( .
aja . nu ska jag väl avsluta. vi slutar typ snart. så hare gött. puss

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0