sista veckan.

dt är sista veckan nu, därför orkar man ju inte plugga så är dt faktiskt. liksom dt funkar bara inte, därför har dt inte gått speciellt bra för mig att plugga till mitt svenska prov som jag har imorgon. men asså jag orkar verkligen liksom två prov och en inlämning men dt är 100 poängs kurser allihopa så då har jag ju nästa termin också och dt är ju bra . hehe .
men får se om jag orkar plugga lite till , kanske få se :) . ska skriva ut samhälls uppgiften också o be mamma läsa :) .
matte provet får gå som dt går, eller nee . dt ska jag fan plugga till.


dagen idag då , hur har den varit ? hoppas iaf att du har haft en underbar dag, för min har varit rätt okej iaf :) .
började med skola iaf, började halvt tio och slutade ett, fett skönt :) . hade enbart datorkunskap, samhälle och handledar tid :) . sen åkte jag hem, fick skjuts utav Johanna . Direkt ner till stallet, släppte in hästarna och red sedan fighter, helt underbart att få galoppera på hästen igen :D . kändes super :) . fyra dagar kvar tills fighter ska veterinärbesiktas, vilket är lite jobbigt, för han kan ju faktiskt bli såld efter dt, kanske inte jätte troligt men dom ska ju ha honom men de kanske vill vänta till efter att han blivit igång satt , dt vet man ju inte än.


Imorgon, en ny dag med nya möjligheter. eller ?
först ska jag till skolan och gå till 20 i 2 , sedan blir dt lite fika med johanna och sedan upp till skolan och spela, sedan blire hem gå i mörkret hem och sedan till stallet för att rida tösen och sedan blire väl plugga och så vidare :) . mysig dag , nja kanske inte . men neej nu ska jag dra vidare  , hare bra. puss

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0