skolan.

Sitter återigen här i datasalen, jag har kommit på att jag oftast bloggar här ifrån för hemma jag hinner verkligen inte . lite sugit så där, men va fan . Kan ju nämna att jag återigen lyssnar på fort minor, åhhh min pojkvän <3 . dt är sjukt jobbigt att sakna honom så här mkt <3 . I miss you . Men ska iofs få träffa honom imorgon :) , men känns som dt är en evighet tills dess :( . Ska fira lilljul idag med pappas släkt :) , JULMAT :D :D:D , fett gott , har inte tänkt på dt fören idag att jag faktiskt ska få äta julmat (a) . PRINSKORV , hehe . puss på dt.


Kan ju nämna vad vi har i skolan också, så att jag kommer ihåg dt.
Powerpoint;
inlämning -
Idag idag idag .
+
redovisning -
nästa onsdag.
Samhälle - nästa fredag.
Matte prov - 18 december -.-
Svenska prov - 16 december
Idrotts prov - nästa fredag.
Tror faktiskt att dt var allt förtillfället.
jahaja , kanske ska göra lite nytta då . harebra . puss.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0