skolan.

jag har kommmit fram till att dt inte är nyttigt att sitta vid datorn på morgonen för att man blir sjukt trött. Inte alls roligt faktiskt. liksom hur kul äre, sitter o skiriver ett arbete om ett parti -.- , suger juh . sen typ ska vi sitta vid datorerna sen på historian också , men problemet är att jag har mitt arbete hemma fast jag har jätte jätte lite kvar, så jag är glad eftersom att jag kommer hem rätt sent idag . Jag hatar att sluta fyra -.- , men aah jag får skjuts hem så jag är mkt mkt glad (a) . hehe . lat .


juste juste . jag har färgat håret , dt blev faktiskt lite fint tycker jag :) . känns bara lite konstigt men men sånt vänjer man sig ju vid.


Jaha , helgen då? vad händer. hm. fredag ska jag stanna kvar efter skolan o nog köpa lite julklappa (a) , sen blire  att fira lilljul hos min farbror , social .hm . jag vet inte om jag orkar , men men . dom är ju snälla så. Sen efter dt . så blire lördag, kolla upp lite tider måste jag. sen åka till sthlm och handla julklappar, sen blire hem och vara med älskling. puss på dt. sen ska jag vara med honom, <3


Ska väl fortsätta nu då , så hare bra . puss , jag älskar min pojkvän o saknar honom <3 .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0