snart :D

nu sitter jag här i mitt kök och väntar på min pojkvän som ska komma hit idag :) , eller han kommer faktiskt snart :) . träffade honom sist i måndags och dt känns som dt var ett tag sen :/ . det har ju liksom vart julafton och grejer emellan :) . jag kan iaf säga att jag blev jätte glad över alla julklapparna som jag fick :) , helt perfekt julafton helt enkelt , förutom att jag inte fick pussa på min älskling :/ .  dt var ju liksom dt enda som fattades :) . Men jag fick iaf ett zoom objektiv till min kamera, as kul att fota med :D . wiee :) , sen fick jag en massa kläder och underkläder (a)  , som jag verkligen älskar :D , sen fick jag pengar och lite smycken och grejer och ett par skor eller stövlar dårå fast dom ska jag dock byta, för aah dt var inte riktigt min stil . Ska nog byta dom på måndag när jag och jonna åker till farsta och shoppar lite :) .eftersom att både hon och jag fick present kort i farsta , as bra :) .blir lite så där trevligt :) <3 . aah men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva , eftersom att jag bara sitter här och väntar på att simon ska komma (a) :D , så jag ska nog avsluta detta , så puss på er <3


Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0