tisdag 16 december.

jaha, vart en rätt skön dag idag faktiskt, gick i skolan till typ två , tog en liten fika med johanna och åkte sedan hem :) .
Sedan pluggade jag lite och gjorde klart min samhällsgrej , men sedan kollade jag klart på the break up och sedan kollade jag på nån sjuk jävla film. nu har jag glömt namnet igen på den :p . men iaf , efter dt så hm . har jag väl inte gjort speciellt mkt , kollar iaf ni på sos barn, dt är rätt sjukt . Jag fattar inte hur barn kan vara så jävla odrägliga , men sen blire titanic om inte nån kommer hem och kräver att få se nåt annat , då blir jag lite ledsen . hehe.


Men aha imorgon då, vad händer då ? jaa skola till klockan fyra :( , lite jobbigt så där men så fåre vara  . sen efter dt hem och direkt ner till stallet och efter dt måste jag hem och plugga matte :( :( :( . usch , matte provet kommer fan gå åt helvette . inte bra dt . men jag orkar liksom inte bra mig . så , jaja . nu börjar dt här igen . så hare bra . puss .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0