tisdag.

Varför kan man aldrig koncentrera sig på pluggandet längre ? dt funkar helt enkelt inte.
Vi har liksom redovisning imorgon, kan jag nåt ? NEJ ! vi har prov på fredag, kan jag nåt ? NEJ !
fan nu känns dt som sista månaden i 9an igen, när dt var som viktigast att man fokuserad , vad hände då? jo man orkade inte göra ett piss ist. exakt så känns dt nu.
som idag, fick reda på att jag typ bara kan få vg i bilden (estetisk verksamhet) pågrund utav att man var tvungen att gå igenom sovrummet om man skulle till vardagsrummet eller köket, men liksom dt var ju för fan hela poängen. liksom man kommer hem rätt sent as trött eller aah har pojkvännen med sig , klart som fan att sovrummet ska komma först ! men nej självklart inte . jag blev seriöst arg. aja . skit samma , kursen tar slut efter typ jul så då slipper man dt :) .


aja , min dag ? hur har den sett ut. undra sa flundra bla bla. hehe . ja först var jag ju i skolan, fick veta att på engelskan ska vi kolla på två filmer , happymoves :D . problemet är bara att vi ska se ; bad santa och nightmare before christmas . bad santa har jag sett o den är väl inte speciellt bra, men dt var engelska lärarens favorit typ så . och den andra jag hatar den ! men dt är väl bra ,eller vad säger ni ? aja  , sen vare stallet , och där kan man ju inte säga mer än fan ! förresten hörde dom av sig igen om fighter, ville veta lite hur han mådde o så , dom är faktiskt lite söta , så man kan väl säga att han är så gott som såld, gissar jag på . Sen plugga , men tror ni jag orkade dt eller . fan heller !


Imorgon blire väl att hm . gå till bussen :( . jobbigt , dt kommer vara mörkt som fan :o . sen blire skolan till fan 4 :o . sen stallet , rida fighter , snart ska han börja travas :) . sen blire hem o plugga fitt idrottsprov, kommer ju gå åt helvette.
nej nu kanske jag ska bli lite glad, vet inte riktigt hur dt ska gå till , men men .

usch vad jag saknar min pojkvän för mkt :/ <3 . dt här är inte roligt , för dt är liksom bra tisdag :( . men ska prata med honom i tlf sen så då blir jag glad :) . puss på dt . aah , men kanske ska träna lite inför imorgon , så hare bra. puss

Rebecka.
ps.
I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0