torsdag 11/12 - 08.

jahaja , vet ni vad dt är för dag imorgon ? (a)
jo dt är nämligen fredag , vad händer på fredag ?
Jo rebecka får träffa sin älskade pojkvän, som hon har längtat såååå fruktanssvärt mkt efter :( <3 . dock har hon prov och redovisning också, men dt är ingenting jag tänker på nuför tillfället :D
jag är sååååå glad över att dt snart är imorgon, dock ska jag iväg o träna o måste plugga innan men ändå :)
jag vet att jag tjatar jätte mkt om honom, men asså åh vad jag saknar honom <3 , nee nu ska jag skärpa mig lite , dt är ju faktiskt fredag imorgon (a) . för dt äre va ? :s


 SNART ska jag kolla på prison break avsnitt 14 säsong 4 :) ,  om 3 minuter :D :D . sen efter dt måste jag byta om , ta med mig plugg sakerna och åka till stallet, ska ju träna idag mtk mkt trevligt :) . känner mig faktiskt riktigt motiverad , känns skönt :) .

Men nu ska jag väl fixa lite i mitt rum innan prison break, så ni får ha dt bra. puss.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0