vi är bäst.

asså jag och elvira blev klara i stallet klockan 10 , klockan 10 :o , vi är liksom fett grymma :D . måste typ vara rekord eller så :) . liksom man brukar vara klar typ til halv 12 , men inte vi nej nej :) . så efter dt åkte jag hem och somnade direkt , fan vad skönt dt var kan jag lova, sov kanske till halv 1  hade ställt klockan faktiskt :) . och nu ska jag faktiskt försöka plugga lite :) . kanske går bra vad vet jag :)
har ni sett den lilla musikspelaren som jag har installerat på min blogg visst är jag lite grym :) , heheh. fast dt är bara takida, linkin park och fort minor , men alla är ju bäst så :)

vill ni veta en annan sak då ? dt är snart jul i jul :) . hehe , jag har redan planerat hela nästa helg och lite till . för kolla.  först ska jag troligtvis och förhoppningsvis vara med simon den 18 :D . sen ska jag "fira jul" med mina nya vänner den 19-20 dec och sen ska jag "fira jul" med elvira, anna o johanna den 20-21 dec. , sen ska jag vara med älskling 21-22 :D , sen ska jag jobba den 23 på morgonen o sen på kvällen vet jag inte riktigt o sen äre jul . haha , ni sitter säkert o skrattar åt mig redan nu eftersom att jag redan har planerat min helg (a) , eller enda fram till jul , hehe . men som sagt jag är en planerings människa, och puss på dt.

nee nu blire plugget. hare bra.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0