-

Klockan är nu rätt mkt , liksom 00.34 , jag ska gå upp klockan 7 imorgon , men jag är inte dt minsta trött . så jävla irriterande :/ .. liksom sitter inne på msn och visserligen snackar me snällt folk men ja borde helt klart sova .. men dt skulle inte finns en chans i världen att jag skulle somna .. Dessutom är dt så grymt jävla varmt på mitt rum så ja håller på o dör :o .. men man ska väl inte klaga , dt är ju för all del sommar :D  .. Men ja kommer vara helt jävla död imorgon men ja lär väl få skylla mig själv .. men liksom vad ska man göra ? ,

Aja snart får ja veta om ja kommer få gå upp sjuuuuukt tidigt på torsdag , vilket jag förmodar :/ .. illa , YEEEEEEEEES dt börjar 9 på torsdagen , fast 8 på fredagen :/ . .aja , lite mer får man ju sova på torsdagen :D . jippe :) ..

Aah men nu ska ja nog avsluta lite , så att jag kanske blir lite trött nån jävla gång :/  så att jag kan somna : (
puss o godnatt <3



Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0