-

aha , så sitter man här som vanligt , klockan tickar på och ja sitter kvar vid denna datorn , som faktiskt har slutat dampa :) .. men va e dt dom håller mig kvar vid datorn då ? jo jag tror att det för det första är för att ja inte e trött , men finns nog en massa andra saker också .. dt är liksom via denna man håller kontakten med alla , eller den största kontakten , iag jag .. o säkert många många fler .. men nog talat om detta , för dt leder ju ingen vart ;) . hihi :D

Men min dag idag då , jag är rätt stolt ja har inte suttit vid datorn så jätte mkt idag .. eller aah om man jämför med hur länge ja kan sitta :o .. men liksom ja har hunnit städa mitt rum , dock inte hunnit damsuga , men dt får ja nog hinna med imorgon kanske .. äsch , nån dag iaf . .o så har ja nya lakan o sånt i min säng, dt är så himla mysigt :D . lägger nog upp en bild på min underbara säng :) .. ja har också hunnit med o kolla på när elvira hoppat tösen ,dt gick riktigt bra för na :D .. o efter att hon hoppat , stannade hon naturligtvis kvar här hos oss ett tag .. till typ 10 (a) .. o vi kollade på morden i midsomer :D .. vet inte rikigt om dt stavas så .. men skit samma , alla vet att ja e kass på o stava o ändå har man mvg i svenska , haha :D . va tvungen ;) .. Men aah , så nog avsluta detta o göra ngt annat :) .. eller aah sitta kvar vid datorn :D , men aja .. ja , om ja får säga dt själv så , ja längtar te på söndag :$(a) , wiee :D .. aja , puss o godnatt alla :D


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0