-.-

Va är det förjävla väder ute egentligen , jag som hade planerat min dag så himla bra .. skulle likosm ha ridit vid 11 halv 12 och sen liksom kunnat städat osv .. men inget gick som planerat på grund av detta hemska jävla väder .. ush vad arg jag blir :/ .. visserligen jag skulle kunna börja städa , men dt var faktiskt inte så jag hade tänkt o göra .. ja skulle rida först !! ush för detta äckliga sommarväder .. ja vill ha sol sol sol hela dagarna :D .  men men , nu kommer min dag absolut inte bli någe bra .. För ja kommer få rida när dt regnar , eftersom att dt aldrig kommer att sluta regna :/ .. aja , jag får väl ta en lååååång och varm dusch efter dt .. aja , får se när ja går ut o rider då :/ .. men ja kommer nog skriva mer senare , om ja orkar ;) .. hihi :D


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0