12 dagar kvar

Godmorgon , eller aah . för mig är dt ju som sagt morgon eftersom att jag precis vaknat :) .. ehm .. aah vad ska ja skriva nu hade jag tänkt , jo elvira kommer om sisådär en timme , så ska vi rida ut , hm , . vädret blir nog perfekt lite molningt med ändå lite sol :) . . så dt blir nog mysigt .. Jag borde gå ner o äta frukost men jag orkar inte riktigt förtillfället , har sovit typ 8 timmar , dt är väl så många timmar man ska sova ? eller ? aja , skit samma gick iaf o la mig tyo halv 3 , men dt är la bra .. Okej torsdag idag , innebär att  dt är fredag imorgon , och helg :) .. o va händer i helgen ? ja på fredag ska ju jag o elvira shopppa :D . ja säger var ÄTNLIGEN , som ja har längtat , ja typ beroende av att göra av med pengar :) , mkt saker till mig ska de bli :) , o sen på lördag o söndag , inga planer .. dt ända ja vet är att jag ska va med johanna nån gång i helgen så dt blir nog dom dagarna :) , dt va as länge sen :o .. Vi kan ju också börja med o räkna ner till ponniacup, så idag är dt 12 dagar kvar , wihow :D , dt ska bli kul , fast inte resan ner -.- , efter som att vi ska te växjö , dessutom med transport , fy fan :o .. jävligt långt .. aja , men nu håller ja på o dö utav hunger , måste äta , men hare bra ..


Puss & kram


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0