.

haha , eftersom att jag har piss tråkigt , så får dt bli en bdb grej ;)


SNABBA FRÅGOR

1. Du heter?
Rebecka
2. I mellannamn? Margaretha
3. Efternamn? Ilvonen
4. Ålder? 15 år och snart 8 månader.
5. Syskon? asså en syster , men sen renee räknar jag som syster o så bor ju kim här också :)
6. Hårfärg? brunett
7. Ögonfärg? bruna
8. Vikt? 47 kg -.-
9. Längd? 163 cm
10. Bor? klaralund
11. Kär? kanske , kanske inte ;)
12. Har pojk/flickvän? nej
13. Trivs du med det? jorå , som dt är nu liksom :D
14. Är du homosexuell? nej nej ..

Senaste..
16. Samtalet? Pappa
17. Köpet? ehm .. comviq kompis kontankort :D
18. Mottagna sms? elvira :)
19. Film du såg? nåt med chuck i , men kommer inte rikigt ihåg :P
20. Måltiden? typ .. köttfärsbiffar, potatis o sås :)

Du..
21. Sminkar dig?
aah :)
22. Varje dag? aah , typ .. eller inte när dt är sommarlov :D
23. Äger en lock/plattång? en platttång äger ja :)
24. Köper kläder minst en gång i veckan? nej dt skulle jag väl inte vilja påstå ..
25. Har mer än 5 skor? absolut , ja älskar skor <3
26. Älskar mat? god mat älskar ja (a) :)
27. Älskar att sova? nee :o . slöseri med tid :)
28. Dricker sprit? nej .
29. Tar droger? nej nej nej :o
30. Röker? nej :o

Gillar..
Att campa [x] .- dt är mysigt faktiskt :)
Att bada [x] - älskar att bada (a)
Glitter [ ] - nee , bara jobbigt .
Snabbmat [/] - pizza o donken funkar :)
Barnmisshandel [ ] - men fy fan
Katter [/] - dom kan vara rätt mysiga :)
Ormar [ ]  - hatar :o
Våren [/] - den är mysig på sitt sätt :)
Skolan [/] - asså man hade ju sina vänner där ,som man träffade varje dag :/
Arbete [ ] - nej  , ush:o
Skräckfilmer [ ] - nee , egentligen inte . men med rätt sällskap funkar dt rätt bra :)
Tivoli [x] - jaaaaaaaaaaaaa, jag älskar dt :$ ,  ja e en liten barn rumpa :)
Småbarn [x] - i viss mån ja , men inte för mkt :o
Bilar [x] - snygga bilar älskar jag (a) , typ mustang , ferrari osv :D
Clowner [ ] - hatar dom :o . ush ush ush
Glass [x] - åhhh , glass e gott (a)
Loka-vatten [ ] - ush o fy o blä vad jag hatar kolsyrat vatten
Sill [ ] - ush o fy o blä på den me :o , kräsen av mig ;)
Bakad potatis [/] - nja , asså egentligen , ja tycker bara inte om innehållet :/
Att dansa [ ] - haha , för blyg :/


Du har.. ja eller nej
Mobiltelefon?
absolut , skulle inte klara mig annars ;)
Tv? i vardagsrummet ja:)
Dator? aah , min bästa vänn (a) , nja men typ ..
Hästens säng? haha , nee .. men dt skulle inte sitta fel :)
Bankomatkort? aah :)
Husdjur? 1 hund o 1 katt
Pingisbord? har haft en gång i tiden , men dt e borta typ ..
Bil? haha , mamma o pappa har :)
Mycket vänner? jag har världens bästa vänner o dt räcker gott o väl för mig :D <3
Bästa vänner? Elvira o Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0