,

Läs inte om du inte orkar me detta , för ja har nada o göra :D


DÅLIGA TIDER!


[ ] varit nära ta ditt liv - nej dt har jag faktiskt aldrig vart .. även hur dåligt ja mått ..
[x] svikit en bra vän - ja dt har jag , förlåt <3
[x] förlorat en bästa vän - ja dt har jag , men nu tror ja dt blir bra :)
[ ] skärt dig i armen eller någon annan stans på kroppen - asså på misstag självklart , men tror inte dt är de dom menar ..
[x] blivit sårad av en vän - jaa :/ , men liksom . vem har inte blivit dt ..
[x] suttit och gråtit det mesta av natten - aah , som fan :/
[ ] satt på musiken på högsta volym och lagt dig på golvet och bara stirrat upp i taket - asså inte stirat upp i taken , men resten ja ..
[ ] tatt piller eller något annat du igentligen inte borde ta - nej nej ..
[/] slutat äta och struntat i allt och alla för du inte orkade med livet - typ ,
[x] velat försvinna och aldrig komma tillbaka - klart , dt händer ju alla . .


BLANDAT


[x] du är rädd att förlora någon - dt är jag varje dag , hemskt o göra dt :/
[ ] Dödat någon - nej :o
[x] Velat dö - nån gång , när man mått som sämst ..
[x] Lyssnat på samma låt en hel natt - jaa , musiken är underbar , antingen sitter man o grinar till en låt o man vill bara grina klart , eller aah .. musiken e fan bra :)
[x] Ätit godis istället för att gråta - aah :/ , fast säkert också grinat samtidigt ..
[x] Skrikit hora/bög till någon - aah ..
[ ] Hatar värme - jag älskar värme :o
[x] Har skrivit på någons arm - klart :)
[x] Har dissat någon som ringt på din mobil - på grund utav min telefonskräck , ja :o . förlåt ..
[x] Har dissat någon som gillat/gillar dig - mm :/
[x] Har hatat någon du egentligen älskar - aah
[x] Har ångrat dig - man kan alltid ångra sig , men man kan inte ändra på dt .. men detta handlar om vänskap ..
[x] Varit svartsjuk - ja blir lätt svartsjuk :o


JUST NU

[/] är du rädd att bli övergiven - dt är ja nästan alltid :/
[x] är du ledsen - ja blir ju dt av de hära :o
[ ] är du glad - inte dt minsta :/
[ ] är du nervös - nee ,inte än ..
[x] är du besviken - sääkert ..  .
[/] saknar du någon - en famn o få luta sig emot o bara få gråta ut vore snällt ..
[ ] tror du att du har gjort ett stort misstag - nej ..
[/] är du kär - jag vet inte ..
[ ] ångrar du dig - vad skulle ja ångra ?
[ ] tänker du tillbaka på gamla tid - nej :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0