Fredag 18 Juli

Dagen började siså där vid 9 :/ , jobbigt o vanka tidigt ;) , men men :) .. gjorde mig iordning och sedan åkte jag till evlra och hennes mamma skjutsade oss till hölö , för vi skulle åka in te stan o shoppa :D .. Egentligen skulle bara vi åkt in , men sedan orkade inte johanna åka hem från sin pappa så hon åkte med oss till stockholm o träffade oss :) .. Haha , ja o elvira e så lyckade vi skulle nämligen köpa cheap monday jeans på söder men hade inte den blekaste vart själva affären låg , så vi gick runt och letade men hittade den inte så vi drog till centrum istället och shoppade och så gick vi där på drottninggatan och vips där var buktien , haha , rätt lyckat ;) .. Men iaf vi hade as trevligt :D . och jag köpte : Ett par jeans , ett par byxor, ett linne , 7 par strumpor , en mobil, 2 par underkläder , o så en massa små saker :) .. wiee :D .. Sedan åkte vi hem , jag , anna och elvira skulle ha ridigt till elviras gräs matta men vädret var inge vidare så vi sket i dt , istället åkte jag och elvira hem till mig och typ dog :) .. nä men vi kollade på nån film och spelade spel med min familj och lite sånt :D ..

I miss you <3


Puss & Kram

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0