jahaja , tisdag typ 8 Juli

tjoho vad glad jag är , verkligen .. Fighter va helt störd när jag skulle rida honom , plus att ja e på jävla dåligt humör .. Men ingen e här så ja behöver ju inte direkt ta ut min ilska över någon .. funtar på o slå lite på jonnas boxningssäck , men men .. får se .. Jag vaknade iaf 10 idag , så kollade ja ut genom fönster , va fan :o .. regn idag igen :/ , jävla piss väder .. jag vill ha somma o sol o bad o bli brun va fan .. aja . orkade så klart inte gå upp dårå , så ja halv sov till typ 11 :D .. då orkade ja inte ligga kvar .. upp , käkade typ en halv macka .. städade rummer , eller iaf plockade undan .. måste damsuga o sånt .. men ja orkar inte rikigt än .. så nu äre rätt fint i mitt rum , o då menar jag rätt fint , ja e somsagt inte så duktig på o städa , men va fan .. dt är ju bara ja som bor i mitt rum :) .. o efter att jag hade "städat" gick ja ut o red fighter , men dt behöver ja ju inte ta upp , för dt gick åt helvette .. men men , alla har sina bra och dåliga dagar .. jag har en utav mina sämre dagar .. men ja borde bli på bättre humör snart , förhoppningsvis .. tråkigt o vara arg o grinig .. alla får typ damp på mig :/ .. men men , ja förstår dom .. ja skulle inte vilja prata med någon som mig när ja sur .. men men , nu ska ja nog klä på mig lite mer o gå ner o äta nått .. men ja vet inte om ja orkar .. sen efter dt borde ja dammsuga .. o hänga upp tvätten .. o så ska ja kolla när elvira hoppar klockan 5 , får se om ja hinner klart med rummet tills dess . ja borde göra dt , men men .. man vet aldrig  om dt händer nåt man inte förväntat sig ..  aja , hare bra så länge.. skriver förmodligen i kväll också , eftersom att ha inte har nått liv , utan sitter vid datorn hela nätterna. . eller iaf till typ 2 :o .. aja , hare gött :D


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0