Lördag 26 juli

Aha , skrev ju inte igår så jag kan väl kort dra vad jag gjorde , först vaknade ja hemma hos simon (a) :D .. sen åkte jag hem , bytte om tog ner nyknoppade fighter till stallet o duschade han .. sen bestämmde sig jag , anna o elvira för att åka o bada för att dt var as varmt , efter dt satt jag vid datorn en stund och sedan ner te stallet för o putsa allt och sedan hem o käkade mat  . .


Aah idag då så gick ja upp 5 :o o åkte på tävling , har vart connermara bla bla , med utställning o faderuttan , gick väl så där , men dt känndes rätt okej iaf . så vi kom väl hem vid halv 8 , så man kan säga att jag e rätt död o därför orkar jag inte direkt skriva så mkt .. men imorgon ska ja på tävling igen , samma sak fast hoppning o ingen utställning :) .. men hare bra :D

Puss & kram

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0