onsdag 16 juli

hmm .. dagen idag , hur har den sätt ut ? joo , pappa väckte mig vid halv 10 -.-, usch usch , men ja skulle kolla så att dt fanns stömm i hagen o dt gjorde de :) ... sedan drack vi kaffe o hade dt mysigt , sedan red jag tösen på banan dt gick rätt bra :) , efter dt mat i magen , ja var as hungrig ;) , med lite mat i magen gick ja sedan ut igen för att rida ut på fighter. efter dt åkte ja o kim o handlade i järna , gjorde mat och sedan satte ja mig vid datorn o kollade film , p.s i love you , den va värsta bra :) . o har nu suttit  här sedan dess + att jag smsat med elvira , från typ 8 till aah , halv 2 :D . haha , rätt onödiga sms , men smsar man gratis så gör man :D  .höhö :)..
Imorgon hur är då planerna? jo först så kommer elvira vid 12 , så ska vi rida ut o sedan ska ja göra mig iordning så ska vi först hämta min moppe som e klar :D .. hade tydligen kommit in en metall bit i insprutningen , hur fan då ? :o .. aja , men efter vi hämtat den så ska ja sen te simon (a) :D . wiee :) ..

aja , skriver nog kanske imorgon på dan , får se .. men hare bra :)


Puss & kram

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0