Onsdag 23 Juli

okej , dagen igår den va rätt bra :) , förutom att jag var tvungen o gå upp klockan 8 :/ .. skulle rida innan vi skulle åka på kusinträff :) .. dt gick rätt bra o rida , o så åkte jag o renee o kim åkte moppe till kusinträffen , som var på andra sidan utav skansundet typ :) .. va hemma runt 9 o då satte vi oss o kollade på film , typ gustav 2 ;) .haha:) .. efter dt skulle ja sova , men aah dt gick som dt gick , somnade istället runt 1 o så skulle ja upp klockan 8 ;) ..

men dagen idag då , va har hänt ? inte mkt , jag har ridit , gick så där .. aja , vi får se hur dt går på tävlingen i helgen :) .. förhoppningsvis går dt bra .. men men , man vet aldrig :) .. nu sitter jag o väntar på att han ska höra av sig :$ , så ja kan åka till honom , men men .. ja får väl dö lite vid datorn så länge :) .. juste jag har vart o handlat idag också , riktigt duktig e jag , haha :) .. men men , nu ska jag avsluta här , måste hålla koll på maten som står i ugnen :) .. men hare gött :D


Puss & kram

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0