Söndag 6 Juli

Jag har inte riktigt haft tid eller orkat skriva i bloggen för tillfället så ja skriver om de dagarna ja inte skrivit om nu då (a)


Fredag 4 juli -

Hela dagen började klockan kvart över 4 :/  , var fett me trött i början med sedan gick dt rätt bra .. satt o skrattade typ hela vägen till Vingåker , där vi skulle tävla igen :) .. Denna dag kom jag 3a i lb:n och så var det sveland cup :D , o då hoppade man först en grund omgång som gick i lb+5 , där ja gick nolla och sedan en omhoppning där de höjde till la eller la+5 .. där jag rev sista hindret , hade kommit 3a med min tid men men .. jag var verkligen super duper nöjd med tösen .. dt känndes verkligen som om att jag kunde lita på henne <3 :D .. När vi kom hem från tävlingen skulle ja sova med ridläger barnen i stallets cafeteria .. Dt gick rätt bra , var faktiskt inte jätte trött liksom :D .. typ somnade vid 12 :D .. en rätt bra dag idag faktiskt :D (a) 


Lördag 5 Juli - 

Vaknade vid halv 8 och jobbade till ca 2 och efter dt satte jag mig typ vid datorn och degade :D .. sedan vid typ 7 eller nåt kom elvira , o då lagade vi mat .. Taccos :D :D .. åt och sedan vare datorn igen , hihi :) . o efter dt kom typ några utav renees kompisar o vi gick ner o spelade spel med dom , eller ja satt vi datorn :$ (a) hihi .. men dt var kul o lyssna på dom .. o dt var fett kul :D . . o sen vid 2 tror ja , att jag och elvira gick  o lade oss :D . en rätt trevlig dag här också :) 


Idag , Söndag 6 Juli - 

Började vid halv 11 , vi skulle ha "ponniacup" möte :D .. så anna kom hit vid 11 och vi började planera hur vi skulle matcha varandra osv . i växjö :D  . . o beställde lite saker o så :D .. o sen typ åkte anna hem och ja o elvira degade framför datorn :) .. sedan tittade johanna in en stund , när jag och elvira skulle till hölö och köpa pengar till mobilen :) . så hon pratade nog med jonna .. sedan efter dt har vi suttid vid teven o kollar på tennis , as tråkigt :/ .. men men .. sitter nu vid datorn . vet inte rikigt om jag orkar göra mer idag .. får se .. isf ska ja väl rida fighter men får se :) 
Ha dt gött iaf :D 


 
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0