tävling :)

Nu har jag typ precis kommit hem efter en lååååång tävling . hela dagen började liksom halv 6 med att man klev upp o nu är liksom klockan halv 8 -.- , plus att jag ska gå upp klockan kvar över 4 imorgon :/ , jag kommer vara helt jävla död då vill ja säga :( .. men men , när man väl är på plats e dt ju skit kul o allt sånt , men ja hatar verkligen att få gå upp tidigt :/ .. men men dagens resultat idag då .. Tösen vann lc:n och kom 6a i lb:n , dessutom med ett stopp i omhoppningen liksom .. fast dt var helt mitt fel , hon var verkligen grym , mitt lilla hjärtegryn <3 .. Fighter fick två stopp i lc:n och vägrade dock ut sig i lb:n , dt blir lite svårt för honom där .. liksom dt står små hus under ett utav hindrena .. men men , dt känndes ändå som en lyckad dag iaf :) .. dessutom fick jag ett seget täcke :D , fast ja vann typ ett likadant förra året fast i andra färger .. hoppsan va man skryter , men men . . dt får man väl göra lite ibland (a) ?

aja  ja orkar verkligen inte skriva mer , as trött o as hungrig .. men ingen mat hemma :/ .. aja , ja får nog svälta lite idag .. aja , ha en fortsatt bra kväll :)


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0