Tisdag 1 Juni

Först o främst vill jag gratta min syster o Fredrik , för idag har de vart tillsammans i 17 månader ,1 år och 5 månader .. dt är fan länge :o .. men dom värkar lika kära o glada för dt <3 :D


men min dag idag då .. hmm .. började klockan 7 :/ .. va fan as trött , hade inte rikigt kunnat sova , tråkigt tråkigt . hatar att inte kunna sova , speciellt pågrund utav denna anledningen ja hade i natt .. aja , men så äre ibland :) .. men ja skulle jobba iaf , på ridlägret , rätt små barn så dt går la bra :) .. o ja ska ju bara jobba tre dagar denna vecka så dt känns rätt skönt iaf :) .. sedan äre inge mer jobb för min del , ska bara ta vara på sommarlovet :D .. känns skönt :) .. men efter att barnen hade åkte hem runt halv 5 , gick ja hem från stallet , startade datorn . nehe ingen rolig på msn , äsch drar ut o rider tösen .. gick verkligen super duper bra,  hon var så jävla fin :D :D , happymoves :) .. sedan satte ja mig vid datorn , som vanligt :/ .. har typ inte gjort något sen 18.30 o klockan e liksom typ 21 . 00 nu .. inte bra dt asså .. men liksom bor man på landet så gör man .. men men , dt ska bli bättringar på dt när ja inte jobbar , då ska ja icke sitta vid datorn hela dagarna långa .. förhoppningsvis ;) .. men iaf , fick också reda på att vi kanske ska åka på utställning med fighter , skulle vara rätt kul , med tanke på att han är till salu o allt :) .. min lilla bebis liksom , världens bästa häst o allt .. min ögonsten o allt vad ja skulle kalla honom <3 .. han är verkligen världens bästa tröstare o allting e han bäst på , han frågar inte .. han bara kollar på en som om " jag förstår" . visst ni som aldrig har haft häst , tycker nog att man e helt rubbad när man säger sånt , men ni som nån gång ägt en häst , förstår nog :) .. men på tal om dt ska ja nog ut o pussa på han lite :) .. eftersom att ja har mina hästar precis utanför huset .. helt underbar <3 .. men kommer kännas helt tomt när fighter inte kommer vara där nästa sommar , okej . tösen e också bäst . men .. dt är inte figter .. :/ .. aja , ja får nog klara mig .. men aja , nu får ni klara er utan mig , som ni säkert gör :) ..

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0