Tisdag 15 Juli

Har typ vart vaken i si så där 2 timmar :) , vaknade faktiskt halv 10 idag , fast jag orkade inte riktigt gå upp ,höhö :) .. men jag har som sagt inte hunnit göra speciellt mkt idag , jo jag har faktiskt städat o så har jag börjat o tvätta :) .. lite duktig har jag vart :) .. o snart kommer rebecca hit också :) .. wiee :D . o elvira kommer hem snart , eller hon kommer hem på torsdag :) .. o så ska vi shoppa på fredag :D . wiee , äntligen ska jag få göra av med pengar :) . o så ska jag nog köpa en ny mobil och förhoppningsvis inte lägga den på biltaket ,haha :D .. aja , nu ska jag vänta på Becca, skriver nog ikväll ,
Ha dt bra :)


Puss & kram


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0