Torsdag 24 Juli

kan ju börja med att igår så åkte ja till simon runt 7 och kom hem runt halv 1 :D .. han är verkligen världens underbaraste :D <3 ..

hmm .. idag då , va har hänt o vad kommer hända ? jo dt började med att jag vaknade först 9 :o .. men somnade sedan om te ca 11 , gick då upp o käkad frukost , kollade ut på vädret o bah : idag ska jag fan sola :) .. solade i ca 1 h , sedan satte jag mig här , ska nog käka o dricka lite kaffe o sen får ja se om jag går ut o solar igen sen:) .. ska sedan släppa in hästarna runt 4-5 , efter dt ska vi hoppa eller rättare sagt ska jag, elvira o anna hoppa klockan 7 :D ..sedan tror jag att jag ska te simon igen , om jag får för min pappa vill säga .. men men , nu ska ja käka , ja e fett hungrig :o .. men men , hare bra :D


Puss & kram

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0