Torsdag :o

Jag höll på o skriva att dt är fredag :o , fan ! ! ja trodde verkligen att dt var fredag :/ .. fan ,fan ,fan .. aja .. inget o göra åt :D . hoppas att dagarna går fort fram nu (a) , hihi :) .. fast idag ska dt bli kul :D , bio :D . wihow:D . as länge sen :/ .. typ ett år eller nåt :/ .. men men :) .. ska cykla till elvira om en timme :/ .. jag cykla liksom va har hänt :o .. cyklade till och med fram och tillbaka till stallet idag § .. kännde mig riktigt duktig asså :) .. o så känner ja mig extra duktig för att jag gick upp kl halv 9 idag :) .. jobbade lite i stallet :) .. * duktig flicka * , haha :D .. aja .. jag har ridit tösen idag också :) .. red ut med jonna , var as mysigt , har inte ridit ut med henne på år , så dt var rätt trevligt :) .. aja , nu ska jag ner o käka :) .. ha en bra dag :) .. skriver hmm .. imorgon får dt nog bli , eftersom att jag ska sova hos elvira :) ..


Puss & kram

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0