-

dt blir en la lista här me ;) , har så jävla tråkigt , har blivit helt övergiven :( .. skit tråkigt, så stå ut :D




KOMPISAR
1.Har du nån bästa vän? yes dt har jag :)
2.Är du ofta med dina vänner? jag försöker vara med dom så ofta ja hinner .
3.Vad brukar ni hitta på? dt är väldigt olika.
4.Bästa minnet med en vän? jag har bästa minnen med alla mina vänner,
5.Säg namnen på riktigt bra vänner? Johanna, Elvira , Rebecca , Emma , Alexandra , Anna
6.Kan du vara dei själv med dina kompisar? absolut så kan jag dt .
7.Har du hatat din bästa vän? nej dt gör jag absolut inte .
8.Har du alltid kul med dina vänner? klart att jag har .

FÖRHÅLLANDE OSV
1.Är du singel nu? nej nej nej
2.Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul? långa förhållande så klart, dt är mycket mysigare.
3.Är du redo o satsa på ett förhållande nu? jag är i ett förhållande <3
4.När hade du sex senast? hmm , jag vet inte riktigt . har ingen koll o ingen behöver ju bry sig ;)
5.Har du en kk? nej dt skulle jag aldrig ha heller .
6.Har du kört oskyddat nån gång? nej dt har jag inte .
7.Har du playat någon nångång? nej det har jag inte heller .
8.Har du dumpat någon och sedan ångrat dei? nej det har jag inte heller .
9.Har du någon kille/tjej på g nu? jag är tillsammans med Melker nu juh .
10.haft sex på fyllan? nej det har jag inte .
11.Sagt jag älskar dei till någon och verkligen menat det? ja dt har jag , för om man säger en sådan sak så ska man mena det . Annars ska man inte säga dt .
12.Sparat något från ett gammalt förhållande? jag sparar på allting , så ja dt har jag .
13.Somnat gråtande pga kärleken? många gånger :/
14.Varit på en blind date? nej dt har jag inte .
15.Varit otrogen? nej och kommer aldrig aldrig vara det .

SISTA OM
1.Du fick en puss av? melker så klart
2.Sov med dei i samma säng(förutom dei själv)? johanna
3.Du delade ett riktigt skratt med? Rebecca & Elvira
4.Du gick på bio med? typ Johanna säkert .
5.Du höll i handen? Melker
6.Du gick på stan med? typ Johanna
7.Delade en pizza med dei? Johanna, idag faktisk
8.Du ringde? typ ,pappa
9.Skickade ett sms till dei? johanna
10.Du kramade? Elvira

ÖVRIGT
1.Har du nånsin smygit ut utan lov? nej
2.Brukar du tjuvkika in i andras fönster? hahaha , dt har väl hänt några gånger ;)
3.Längtar du till sommarn igen? som fan :o
4.När du tittar dig i spegeln, vad säger du då ? Fan vilken snygging asså ;) , haha , nej men nåt bra säkert ..
5.Hur svarar du i telefon? "Hallå ? " , eller "Hej , dt är Rebecka "
6.Vill du ha barn? nån gång i livet ja ,
7.Har du gjort något olagligt? nej då .. aldrig har jag väl gjort dt ;)
8.Vill du så får du gärna berätta vad? nej nej , inte alls:)
9.Har du några tatueringar/piercingar? piercing i naveln :D
10.Hatar du någon riktigt mycket just nu? nja , lite kanske ..
11.Bäddar du ofta sängen? försöker :D
12.Vad gör dei riktigt glad? Melker, mina vänner o lite annat :)
13.Går du i kyrkan? på skolavslutningen
14.Gillar du att sjunga? nej inte alls .
15.Har du egen dator? yes box :D
16.Hur mår du idag? rätt bra faktiskt :)
17.Vilken klass går du i? 9a
18.Har du mycket pengar just nu? nej  , typ helt pank :(
19.De värsta du vet? fötter ..
20.Vad vill du jobba med sen? fotograf (a)
21.Vad ska du göra efter studenten? jobba eller plugga vidare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0