1 Juni

Jag har ju inte skrivit på hela helgen för att jag varit med Johanna hos hennes pappa , så ja sammanfattar väl helgen lite smått . .

Fredagen - skolan som vanligt , sedan åkte ja o johanna till handen och gjorde av med en massa pengar, typ köpe skolavslutnings klänning , tights , present till Renèe och student sak till na, sen typ hårfärg och kanske nåt mer vet inte riktigt ;P , vi åkte sedan till nynäs för att äta med hennes pappa på en båt typ Freja har jag för mig att den hette :) , mysigt vare iaf :D .. åkte hem till deras lägenhet och färgade håret på varandra , blev nöjd med mitt hår iaf , och dt tror jag johanna också blev :) .. satt framför teven en stund o kollade på finalen utav tallang 2008 , hon som vann var ju grymm , vet inte riktigt vem ja hejade på därför var det rätt okej att lilla tjejen vann :) , sedan kollade vi på ondskan eller rättare sagt jag kollade , johanna somna o sen vaknade hon o stängde av teven ;) , lite taskigt men men :)


Lördagen - åkte te Grönan :D .. började dagen vid halv 9 , fast vi skulle åka runt 20 över10 , men men :) .. var inne i sthlm till 12 , såg alla människor o tänkte ska vi stå ut me detta , men vi ställde oss i kö men sen hittade dom som stod framför oss en extra kassa så vi kom före alla människor :D :D , fan va vi e bra ;) .. sedan åkte vi lite saker, men efter ett tag tröttnade vi så vi drog därifrån , så vi skulle dra o shoppa lite, käkade pizza gjorde ja också , tjock som man är :D .. men aja .. köpte också shorts och underkläder i den stora staden , så nu är jag faktiskt pank , har typ 100 kr o leva på i juni :( .. gjorde av me typ 1700 kr i denna helg :o .. inte bra de , men men , kul hade vi iaf :D

och sen idag så vaknade vi 10 och åkte runt 11 , va hemma runt halv 1 , typ åt då , sedan kom johanna till mig :D . vi spelade kubb me Renèe , vi förlorade stort :( .. rebecca kom på besök också ;) <3 ..sen drog hon ifs hem men men :P .. jag o johanna planerade liseberg resan också så nu äre nästan helt bestämmt tror ja .. men ska bara beställa .. sen åkte iaf ja o johanna te järna o handlade matsäck till idrottsdagen imorgon . mkt trevlgt ;) .. senare vid typ halv 9 åkte ja te melker <3 .. o va där te typ 10 i 11 :D .. myspys  , älskar honom mest :D <3


 men nu ska ja sova , ett litet onödigt inlägg tycker ja för ja skrev liksom aah lite muppigt , men va fan .. ja e trött , så nu ska ja sova :D..  förresten imorgon har ja o Melker vart tillsammans i 11 månader :D , grattis te oss <3

aja , puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0