en lista till ;)

fullständigt namn: Rebecka Margaretha Ilvonen
exakt ålder: 15 år , 6 månader , 19 dagar , tror jag
hur mycket är klockan? 23.25
bor i: klaralund ;)
bästa vänner: Johanna , Rebecca o Elvira  
någon vän du kan berätta allt för och har stort förtroende för: mina bästa vänner  
någon du saknar: Melker (a) , ja älskar att vara med honom <3
någon du vill träffa: typ samma som på förra (a)
hatar du någon? kanske lite .  
stör du dig på någon? nehe ,gör jag  ? ;)  
favoritfilm?
 dt finns en hel del <3  
favoritlåt? Takida - Curly sue  
favoritserie? Prison break
vad kollar du på mest av serier? prison break 
vilken sak hjälper dig igenom alla tider, svåra som lätta? musiken o msn ,   
förebild:
  jag har ingen direkt förebild tror jag , ja önskade ja hade :/
vad gör du på helgerna? rätt olika , tävlar , e med vänner , e me melker o annat : D
vad gör du på sommaren? massor ;)
vad gör du på vintern? badar i snön ;)
om du får välja: vinter eller sommar? sommar
vad vill du bli när du blir stor? fotograf (a) ?  
senaste person du velat kyssa? baby <3
senaste person du strulade med? -
senaste personen du pratade "allvar" med: hm . vet inte riktigt .   
senaste gången du grät på riktigt och varför? lördags , pga . film ;)  
tror du på kärleken? absolut
vitt eller rött vin? -
vad längtar du till?  sommaren ,
vad ser du fram emot? balen  
är det någonting du skulle vilja ha tillbaka som du ångrar? nej dt tror ja inte riktigt.  
har du opererat dig någon gång? kanske ,kanske inte .. har ingen koll ;p
har du skönhetsopererat dig? nej nej nej .
har du kysst en killkompis? asså , man skulle ju kunna säga dt . om man säger så melker var ju min killkompis innan liksom ;) , haha :D
har du kysst en tjejkompis? pussat  
tränar du mycket? nja .  
går du på någon sport?
ridning.
tycker du om din kropp? oftast  
har du bra självförtroende? ibland .  
har du någonsin varit kär? jag är kär <3  
hur ser din framtid ut? vet inte .. ljus förhoppningsvis :D  
är du glad över hur du har det? man ska vara glad över dt man har, för man vet aldrig när man kan fölora dt . Jag försöker vara nöjd med dt jag har , men man har ju inte så mkt att jämföra med men man får tänka på barnen typ i Afrika eller nåt .  
har du ätit något idag? jorå .  
vad ska du göra i veckan? Onsdag - bal o lite annat , Torsdag - träning , Fredag - väga, rida båda hästana , göra iorning hästarna , fira renee , sova , Lördag - tävla , Söndag - göra nåt bra , sen fira melker ?  
har du smink på dig? inte nu .
vad har du för kläder på dig? Kallingar, t-shirt , underkläder .  
vad använder du för skor?  mina skor ?
har du mycket pengar? inga :O
hur känner du dig nu? jävligt trött .
gillar du någon just nu? jag gillar många  
vad läser du just nu? ingenting  
äger du en parfym över 600?
 kanske ;).
äger du något klädesplagg för över 1 500?
typ .
äger du fler än sex par skor? haha , lätt
tycker du det är viktigt med märkeskläder? nej inte alls . man ska trivas enbart
vad tycker du är meningen med livet? kärleken o vänskapen , utan varken dt ena eller det andra kan man leva .
vad ska du göra nu? sova
hur mycket är klockan nu? 23.40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0