Fredag 13 Juni

Fredag den trettonde , otursdag , trodde man iaf .. men ja tror inte ja hade så mkt otur, bara att man skulle sluta hölöskolan för gått :/  .. men dagen som sådann var rätt okej iaf .. Började me att vi i familjen gick upp tillsammans som vanligt klockan 20 i 6 , åt frukost och sedan fixade Renèe min frilla , riktigt fint blev dt :) , gick sedan o la mig igen och sov ca 2 timmar :) .. sminkade mig o klädde på mig osv .. gjorde iorning mig helt enkelt ;) .. Åkte sedan runt halv 11 och hade skolavslutning i kyrkan .. grinade som fan :/ .. vill verkligen inte sluta nian så här :( .. ush ush .. men men , man måste tydligen gå vidare i livet och skaffa sig nya vänner osv , men ja ska aldrig glömma min klass.. Man kramade alla och dt var verkligen hemskt, då började man bara grina ännu mer .. tänk de människorna man aldrig aldrig mer träffar :o .. aja , dt blir väl som de blir ..

Sedan åkte hem till Johanna, hon packade lite skulle nämligen sova hos mig .. Åkte sedan hem till mig och ja bytte om, åkte till Järna och handlade mat till kvällen , eftersom att dt var meningen att vi skulle grilla men dt blev icke så .. Men sedan åkte vi iaf ut till kyrkparkeringen där alla skulle mötas, för att sedan åka till näset som låg lite innan Tullgarn. Dt var rätt trevligt där , men dt var förjävla kallt så då frös man mer än vad man hade kul . men dt var väl bra . .

Rebecka


Kommentarer
Postat av: elin

ha en bra dag:)

2008-06-16 @ 17:43:05
URL: http://elinwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0