Lördag 21 Juni

Dagen började runt 10 halv 11 , då jag gick upp .. skulle till mormor o morfar för att fira mormor som fyllde år :) .. dt var rätt trevligt där , fast jag var typ trött som satan så jag somnade :/ . . men men , dt gjorde nog inte så mkt  .. sen efter dt så satt jag vid datorn en stund faktiskt , för jag hade inte så mkt o göra faktiskt , väntade på elvira gjorde jag också ;) , hon var seg som vanligt , haha :) .. men tillslut kom hon o vi satt och pratade lite först o sedan gick vi ut o skrittade och klättrade med fighter o tösen , dt var rikigt mysigt :) .. sedan bestämmde vi oss till att åka och käka pizza på abbes i mölnbo så ja gjorde mig iordning först och sedan åkte vi till rebecca o hämtade elviras kläder och sedan hem till elvira för att hon skulle göra sig iordning , första gången jag var hemma hos henne , haha :D .. sedan bar dt av till mölnbo och dt var såååååå gottttt med pizza :D , fast dt var *pip* kallt att åka moppe dit men va fan ;) .. sedan hem o mysa framför teven o fotbollen :D , wiee , ryssland vann :D :D .. aja ska nog sova strax , men ha dt bra :D


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0