Måndag 30 Juni

Godmorgon alla glada :)
Nu har jag typ precis vaknat , vaknade för ca en halv timma sedan .. Dessa två dagar jag fått sova ut har jag sovit till halv 12 båda dagarna. . dt kanske inte är så bra, men liksom imorgon, onsdag och lördag ska jag gå upp 7 och dagarna emellan , alltså torsdag och fredag kan dt nog bli ännu tidigare eftersom att jag ska tävla .. men men dt känns ändå bättre att gå upp till en tävling än till ett jobb liksom .. aja, denna dag vet jag inte rikigt vad jag ska göra , det ända jag har planerat är att jag ska rida ut med elvira vid 5 , och tills dess är dt ju ett tag.. men men jag kanske städar eller gör något bra , eller så kommer jag förmodlingen bara att sitta här o dega , men man kan ju hoppas att jag gör något vettigt iaf .. men men , nu ska jag fortsätta med annat .. ha dt gött , skriver antagligen ikväll också :) ..


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0