Måndag 9 Juni

Japp då har man inte skrivit sen i lördags då , men men .. jag satt faktiskt inte speciellt länge vid datorn på söndagen så dt är väl en godtaglig ursäkt :) .. Men iaf , min söndags bestod mest utav väntan :) , men dt gjorde inte speciellt mkt typ var ute o solade o lite sånt :) , riktigt mys .. Dessutom har jag ju vart tvungen att skaffa nytt nummer, bara så allt vet ;) , på grund utav att jag e sååå klantig ;) .. men va fan , nu har ja ju comviq ;D . . . Men åkte te Melker runt 6 , Han fyllde ju år så .. Dt var riktigt mys där , fast båda va as trötta men va fan ;) .. Somna typ vid 10 , hehe :) ..

Men dagen idag har vart rätt mys liksom, typ . började me att ja hade reservlots , johanna var icke i skolan så då vare rätt skönt , dessutom fikade dom .. sedan så skulle vi gå hem till Ingela och fika igen , haha :D . mkt fika i min mage idag :D .. Sen hade vi typ no och matte , gjorde typ nada men men ,dt är la bra ;) .. Åt sedan mat , skit god fy fan att jag inte fick i mig mer :/ . .haha :D . tjock som man är .. sedan åkte man hem .. typ stallet , vägde och sedan hade vi maskeradhoppning , jag och elvira var utklädda till indianer :D , barfota och utan sadel , fett duktiga vi var ;) men mne .. nu ska ja snart kolla på fotboll och hinna duscha också ;) .. men hare gött :D , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0