Midsommarafton - 08

Dagen började att jag vaknade vid 10 och hade enbart en timme på mig att göra mig iordning inför midsommar , men dt blev la bra :) .. skulle ut o ploka blommor vid 11 , och vi åkte en stund bakom traktorn o plockade som sagt blommor sedan åkte vi hem o påbörjade maten :) ..o åt och hade dt mysigt :D , hade sedan kubb tunering och jag och johanna kom trea :D , vi började sedan att grilla o åt kött o sån :) .. efter dt gick vi in hos renee o kollade fotbollen och turkiet vann :D:D på straffar o matchen va grymt roligt iaf sista minuterna ;) , men sen så kollade vi bröllopsfixaren o hade dt mysigt :) .. sedan gick ja o sov vid 1 ;P , 


Rebecka  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0