Onsdag 11 Juni

Dagen började va 10 i 7 , gjorde mig iordning o väntade på Johanna , hon skulle komma o hämta mig idag me :) .. puss på henne <3 , sen så när vi väl var i skolan fick vi reda på att dt började halv 9 , så vi hade kunnat få sova en halv timme mer liksom , taskigt att bara informera vissa liksom :/ .. aja , sedan skrev vi ut lärar låtarna och gav dom te nästan alla 9-orn , alla hittade vi tyvärr inte .. men men , dt är la bra , eller inte .. med tanke på att vi ska sjunga dom imorron , men va fan .. skit samma liksom .. Men sedan hade vi alla aktivitetsdag. vi pysslade lite i syslöjden .. gjorde två armband te mig själv o ett till min mamma :) .. himla fina faktiskt ;) .. haha .. men sen slutade vi vid 11 , riktigt skönt :D . åkte hem till Johanna o kollade på film , hon somnade idag igen ;) , hahaha .. åkte hem vid 2 .. satt lite vid datorn och sen åkte ja te stallet , släppte in hästar och red Tösen fian , gick rätt så bra , hon var lite tjurig men annars vare bra :) .. o nu har ja dock hamnat här igen :/ , ja måste faktiskt börja sitta lite mindre här tror ja , men liksom dt finns inget annat o göra , men sitter iaf här o kollar på fotboll , portugal - tjeckien , portugal leder dock med 1 - 0 :( , hejar ju på tjeckien i denna matchen ;) .. men aja , dt blir la bra , förhoppningsvis :) .. men snart ska ja äta kladdkaka också , tjock som man är liksom ;p . . . men aja , ha dt bra :) , puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0