Onsdag 18 Juni

Började klockan 6 som vanligt :/ .. Jobbade på i stallet till klokan 1 o efter dt så väntade jag o johanna på att min mamma som skulle vila ett tag innan vi åkte till gamla stallet :) o handlade för mitt present kort , jag köpte ett schabrak o en skjorta :) .. typ efter dt ringde jag elvira § , o hon kom efter typ 1 timme o vi gjorde dt mysigt i vedboden där vi har alla hästarnas saker under tiden dom är på bete , dt vart faktiskt jätte mysigt :D . fin fint helt enkelt o sen typ efter dt red vi , jag red Tösen o Elvira red Fighter , för mig gick dt skit bra o rida :D . hon var verkligen skit duktig o jag tror att dt gick bra för elvira o fighter också :D .. o efter dt så gick jag in o duschade o sen kom johanna o sen var dt ju fotboll :D:D . sverige - ryssland , sverige verkligen söög riktigt jävla hårt o ryssland spelade rikigt bra :) .. men men , nu ska jag nog heja på nåt bra lag i em :D . haha , aja ;)


Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0