Söndag 29 Juni

jag vet att jag inte har skrivit på as länge , men liksom jag har jobbat och kännt  att dt kännts lite fel att ha datorn igång , så jag har klarat mig utan dator i en hel veckan , dt tycker jag är rätt bra för att vara mig .. Fast om man säger så , så satt jag typ as mkt igår och idag :/ .. men men .. igår så jobbade ja först till typ 3 , sedan efter så pratade ja lite med elvira o sen stannade hon kvar , och sedan kom hon inte hem på något sätt så hon sov kvar :) .. satt uppe till typ 2 o spelade spel med min pappa , haha :) .. sedan blev vi väckta vid 8 för att Fighter o Daimy var hos grannen o åt , sen typ direkt ner i sängen igen o somnade om , o typ vaknade halv 12 , rikigt jävla skönt att få sova ut .. sen tog dt lite lungt , och fixade hö till hästarna o efter dt duschade jag , rakade benen , åhh vad jag älskar nyrakade ben , hahaha .. men nu känner ja mig fräsch :D .. sen efter dt har jag endast suttit vid datorn faktiskt .. nej juste jag har också vart i järna och handlat mat :) .. hihi , jag e duktig :) .. men men .. nu ska jag avsluta detta , kolla klart på eftersnacket på fotbollen :) .. spanien vann em , attans :/ . jag som hejjade på tyskarna .. men men , så äre :D


puss o godnatt <3


Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0