Tisdag 10 Juni

Idag började dagen med en liten sovmorgon för min egna del , sov ända till 10 i 7 , finns säkert många som sover mkt längre men för mig är det sovmorgon ;) , så johanna kom o hämtade mig runt halv 7 .. Började skoldagen med att vi skulle anmäla oss till aktiviteter till morgondagens allaktivitets dag , dt blev smycken för min del .. Få se hur dt blir, antagliegen rätt lungt och så .. Sedan visade några i klassen upp sin dans, så ingen lots idag :) .. Sedan hade vi no , eller no och no va ska man säga .. Typ satt och snackade om hur vi skulle ta oss till Yvonne senare på dagen och lite sånt, kollade på en film också , en kort men ändå rätt hemsk film :/ .. Sedan vare mingelfat , enbart en timme men men .. några skön dt var rätt mysigt , skulle va jobbigt och ha riktigt fat nu när man verkligen inte har något kvar att göra .. Men efter dt så åkte vi till Yvonne med mopparna, ja åkte me Johanna eftersom att min moppe då e sönder :/ .. men men .. dt gick la bra .. Vi grillade korv och åt glass , skit mysigt faktiskt :) .. Sedan åkte ja o johanna o ville hem tidigare än alla andra ;) . ja fick köra :D . hhaha , om man säger så hade vi skit kul när vi körde hem , ja o johanna hesa som fan , men kul vare iaf :D .. Sen typ åkte hem till Johanna en stund , kollade lite på step up 2 , men typ bara halva sen skulle ja hem .. o datorn en snabbis och sen drog ja till södertälje, och nu är jag som sagt hemma o slöar framför datorn och kollar på em <3 ..

just nu står dt 2-0 te spanien mot ryssland .. sen efter denna match är SVERIGE :D , wiee .. måste ladda lite ;) , haha .

aja .. men ha dt bra :D , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0